Vjenčanja Hotel Phoenix
Imenik usluga
Vjenčanja Divlje vode Dijeta

Vjenčanje na Mauricijusu - Nina i Kimo

Vjenčanje na Mauricijusu - Nina i KimoNaša priča počinje davne 1998.g kada sam dobila prvo pismo sa sadržajem: "Hi, my name is Akram, I'm from Egypt". Sve do 2007. trajalo je naše prijateljstvo, a presudan je bio dan kada je doputovao u Zagreb i tu naša ljubavna priča počinje. Dva mjeseca kasnije zaručili smo se na putovanju po Egiptu, točnije u Luxuru. Taj tren ostat će zapamćen po mom pomalo glupom pitanju: "A što će meni dva zaručnička prstena prije nego što sam rekla da?" Da propadneš u zemlju od srama. Po njihovim običajima djevojka dobije dva prstena na dan zaruka, jedan je burma koja se na dan vjenčanja seli na drugu ruku, isto tako dečko sam sebi kupuje prsten i djevojka ga prosi njime.

S obzirom da smo i on, i ja avanturističke i romantične duše, vjenčanje nije moglo biti drugačije. Nismo željeli ništa veliko niti nikakve obaveze, a i postavilo se pitanje nedostatka novca. Zaključili smo da ne možemo raditi dva vjenčanja: u Zagrebu i u Kairu, a opet ne možemo samo u Zagrebu, a ne u Kairu. Dolazila je u obzir samo treća destinacija. Sama ideja o vjenčanju proizašla je iz mog istraživanja gdje bi mogli otputovati. Tako sam naišla na "beach wedding" slike, predložila dragome i bez mnogo razmišljanja smo usvojili ideju. Ideja nam je savršeno odgovarala i zbog rješavanja papira i dokumentacije. Zaista kada se radi da su mladenci iz različitih država ovo je idealno rješenje. Najjednostavnije i najbrže.
Gledali smo sve te otoke od Sejšela do Maldiva, Dominikanske Republike, ali na kraju Mauricijus nam je izgledao najviše primamljiv. Nije malen otok, ima se što za vidjeti, ima prekrasne bijele pješčane plaže, a petnaest dana samo izležavanja bez sadržaja bi nam bilo predosadno jer smo spojili vjenčanje i bračno putovanje!

Organizacija samog vjenčanja na Mauricijusu

Zapravo, jedino što smo mi napravili da smo izvadili rodni list, kopirali putovnicu, poslali to agenciji, izabrali hotel i datum vjenčanja. S obzirom da je u to vrijeme agencija imala skuplje avionske karte, mi smo našli jeftinije, pa smo to sami riješili. Problem je viza ako se rješava iz Hrvatske, nama zapravo nije bila s obzirom da se dragi u međuvremenu odselio u London i tamo smo dobili vizu u jednom danu, besplatno, bez ikakvih problema.
I tako je avantura počela. Što i kako odabrati za vjenčanje, prvo smo gledali da potrošimo što manje novaca na nebitne detalje. Morali smo odlučiti što ćemo obući i imat neku ideju kako bi to sve izgledalo. Zaista do zadnjeg momenta nisam znala ništa.
Probala sam mnogo vjenčanica, malih, velikih, dugačkih no nisam se dobro ni osjećala u njima. I što će mi vjenčanica na plus 30 stupnjeva. Izludjela bih. Morala sam sama smisliti nešto. Tako sam jedan dan tražeći po internetu naišla na pareo-marame u raznim bojama, i jednu sliku kako par trči po plaži, djevojka je imala bijeli pareo a dečko bijele lanene hlače i košulju. To je bilo to.

Vjenčanje na Mauricijusu - kolaž fotografija

Prvo sam tražila da li ima nešto slično za kupiti, naravno da nisam našla, onda sam tražila po internetu kako ga napraviti sama, kakve su veličine. I našla sam, otišla 50 m od kuće u trgovinu s tkaninama, kupila 2 m materijala i dala šogorici da mi porubi. Za 200 kn dobila sam haljinicu koju mogu zavezati na trideset različitih načina. Vježbala tri dana kako ga svezati preko filma na internetu, da bi mi na kraju moj dragi svezao pareo pola sata prije vjenčanja.

Nisam znala što želim kako da sama ceremonija vjenčanja izgleda, mučilo me to mjesecima. A kad sam pitala u agenciji, rekli su mi da ima vremena. Naravno, kad smo došli u hotel, prvo što sam pitala kako će to sve izgledati, na što su mi mrtvo-hladno odgovorili: "Ima vremena" ( a ja sam u tom trenu poplavila :)), "Treba nam 20 minuta, to ćemo dan prije vjenčanja" (a ja ne znam što bih osim da je na plaži), "Jedino što sutra imate organiziran prijevoz do glavnog grada da potpišete dokumente i date originale na uvid." To je sve što smo napravili. Svaki dan sam zurila u vjenčanja, jer nema dana kada nije barem jedno vjenčanje u hotelu, i razmišljala što bih ja mogla odabrati. Imala sam četiri dana da odlučim. Uglavnom, zaista sam vidjela svakakvih vjenčanja. S obzirom da smo mi bili sami, bez gostiju, odlučili smo se za jednostavnost, bez hrpu dodataka koje vam omogućuju. Nakon petnaestak minuta sa koordinatoricom odlučili smo: stol, stolice, kokteli, čokoladna torta, moj buket. Oni vam zaista ponude raskoš: glazbu, privatni vrt, uređenje cvijećem i laticama, sve što god si zamislite.

Svjedoci su nam bili dvoje zaposlenika iz hotela jer nismo nikog upoznali tamo pa nam je bilo svejedno. Čitavo jutro smo se kupali, sunčali i odmarali, dva sata prije smo se išli spremiti. Bez ikakve žurbe, panike. Uživali smo spremajući se zajedno. Sama sam si složila frizuru i našminkala se. Iako sam to sve mogla dobiti u hotelu, meni je bilo draže da to sama napravim. Fotograf i koordinatorica su došli po nas, uručila mi je buket koji sam izabrala. Uvijek sam mislila da će svi zuriti u nas, no u tom trenu ne vidite nikoga i ne čujete ništa od uzbuđenja. Matičara koji nas je vjenčao neću nikada zaboraviti. Izgledao je kao lik iz crtića s predivnim smiješnim, ujedno ozbiljnim riječima. Svatko od nas je napisao svoje zavjete. Iako nismo uspjeli reći ih za vrijeme ceremonije ( jer nismo napomenuli matičaru) rekli smo si ih nakon što smo potpisali i dok smo čekali našu tortu. Kao što niti meni, niti dragome engleski nije materinji jezik, ponavljajući riječi sam od uzbuđenja pobrkala pola toga i stavila mu prsten prije vremena, slično i dragi, ali sve u svemu bilo smiješno i divno. Zaista smo uživali u svakoj riječi, u svakoj minuti. Poslije ceremonije imali smo fotografiranje za uspomenu. Fotograf koji nas je slikao pitao me sto želim i kako, a nas dvoje smo uz pozirane slike trčali po plaži, nosili se i smijali. Uspjeli smo uhvatiti i zalazak sunca jer je fotograf ostao duže s nama. Dao nam je za uspomenu ručno rađeni album od prirodnih materijala, od palminog lišća, sa 45 slika.

Nakon toga smo se presvukli jer smo bili mokri od fotografiranja i uputili na našu večeru na plaži kao dar od hotela. Prolazeći kroz hotel svi koji su vidjeli vjenčanje su nam čestitali, totalno nepoznati ljudi kao da su nam poznanici, prijatelji, svi su nam htjeli reći nešto. To me baš oduševilo. Tako nas je jedan par zaustavio i pitao kako je bilo i ispostavilo se da su naši susjedi (djevojka iz Slovenije, a dečko iz Bosne ), i imali su vjenčanje dva dana prije, a najveći smijeh je bio da nisu nikome ništa rekli nego pobjegli i nazvali svoje da su se vjenčali! Sama večera na plaži je bila jako romantična, naš konobar i samo nas dvoje. Kao iz filma. Najveće iznenađenje je bilo nakon večere. Ušli smo u sobu, a čitava soba je bila prekrivena laticama, upaljenim svjećicama, a na krevetu je bilo srce od latica! Nešto predivno! Drugi dan su nam priredili doručak u sobu. Sve do sitnog detalja je bilo super. Osoblje u hotelu se zaista pobrine da vam omogući čaroban dan vjenčanja.

Dobili smo 3 vjenčana certifikata sa apostil pečatom prije nego sto smo se uputili doma. Kad sam se vratila u Zagreb otišla sam matičaru sa prevedenom kopijom od sudskog tumača i dobila hrvatski vjenčani list za pet minuta i 20 kuna biljega.
Svima koji žele proći jeftinije, a opet imati posebno vjenčanje, toplo preporučam. U ovoj varijanti ne morate gubiti vrijeme na organizaciju vjenčanja. Zaista, što jednostavnije - to bolje.

Vjenčanje na Mauricijusu - Nina i Kimo Vjenčanje na Mauricijusu - Nina i Kimo Vjenčanje na Mauricijusu - Nina i Kimo Vjenčanje na Mauricijusu - Nina i Kimo Vjenčanje na Mauricijusu - Nina i Kimo Vjenčanje na Mauricijusu - Nina i Kimo

Nina i Kimo su od uredništva portala Vjenčanje Snova na dar dobili digitalni kolaž svojih fotografija u A4 formatu:

Vjenčanje na Mauricijusu - kolaž fotografija

Želite li i vi pokazati slike svog vjenčanja iz snova? Pošaljite nam vašu priču!

Povezani članci i teme:

Pošalji prijatelju Dodaj u Favorites/Bookmarks Ispiši Podijeli na Facebooku Objavi na Twitteru Pošalji na Delicious Objavi na MySpace Preporuči na Stumbleupon
Imenik djelatnosti, usluga i proizvoda za vjenčanje Angelus art
Restoran Laguna
Marketing
Kozmetički studio La Verne
Zaručili ste se? Sljedeći korak je...
Informacije o sklapanju braka i potrebnim dokumentima
Preuzmite predložak kartica s imenima za stolove
Savjeti za darivanje mladenaca
Download: bojanka i slikovnica za male goste
Brankin kutak: Kako odabrati boje, temu ili stil vjenčanja?